LOADING

Blog

Nieuws, ontwikkelingen en tips

  • Alles
  • Feitje van de week
  • Informatie
  • Tips

Wist je dat door trouw te blijven aan de authentieke merkverhaal je promotie sterker staat?

#6 Feitje van de week 2019 De bedrijven markt is groot. Daarom moet jij weten op te vallen door je unieke punten, want jouw bedrijf is uniek. Of je nou bekend staat als het bedrijf met de meeste kennis of met de snelle service? Zorg ervoor dan dat je hiermee communiceert.   Ondanks dat je [...]

Wist je dat strategie de basis is voor een populaire social mediapagina?

#5 Feitje van de week 2019 Social media is een goed promotiemiddel hoe groot je bedrijf nou ook is. Om via social media succes te boeken is het belangrijk dat je een goed plan trekt voor wat je gaat plaatsen.   Stel voor jezelf een doel op. Wat wil je met je pagina communiceren? Doe [...]

Wist je dat facebook meer dan 2 miljard gebruikers heeft? Dit is meer dan 1/4e van de wereldbevolking?

#4 Feitje van de week 2019 Nog niet overal in de wereld is het internet zo makkelijk toegankelijk als hier in Nederland, maar toch kan je via facebook alleen al 2 miljard gebruikers benaderen. Dit geeft veel mogelijkheden voor de promotie van je onderneming via facebook.  Ondanks dat dit nog niet eens de helft van [...]

Wist je dat 96% van de Nederlanders via social media te vinden is?

#3 Feitje van de week 2019 Social media is de afgelopen 10 jaar steeds populairder geworden. Het is een makkelijke manier om in contact te blijven met familie en vrienden die verder weg wonen. Daarom is het ook niet verrassend dat groot en deels van de Nederlanders op social media te vinden is. Van die [...]

Wist je dat door Google Analytics te instaleren je veel informatie ontvangt over je website bezoekers?

#2 Feitje van de week 2019 Er zijn veel tools om de populariteit van je website bij te houden. Met google Analytics kan je gratis en accuraat bijna alle informatie over je bezoekers in beeld krijgen. Door deze eenvoudige tool te koppelen aan je website krijg je vele inzichten. Zo kan je zien welke browser [...]

Weet je dat het instellen van een meta-titel op je website van belang is voor de vindbaarheid?

#1 Feitje van de week 2019 Als je op google zoekt naar informatie krijg je per resultaat 3 dingen te zien. De titel, de link en een omschrijving. Wat hier wordt weergegevens worden de meta-titel, meta-url en meta-omschrijving genoemd. De resultaten in google wordt voorbijgegaan zoals je in een winkels in een winkelstraat bezoekt. De [...]

Belang van een SSL-Link

Wat is een SSL-link? Om je website een SSL-link te geven moet er een SSL Certificaat worden aangevraagd. Een SSL Certificaat zorgt ervoor dat uw klanten te zien krijgen dat uw website betrouwbaar is. Dit wordt vaak in webbrowsers weergegeven met een groen slotje naast de domeinnaam. Dit zorgt voor een betrouwbare uitstraling. Behalve dit zorgt [...]

Je kunt je bedrijf social media laten regelen!

#18 Feitje van de week 2018

Pakkende slogans werken het beste

#17 Feitje van de week 2018

Van de mensen betaald 83% liever door hun e-mailadres in te vullen dan te delen op sociale media

#16 Feitje van de week 2018

Berichten met video’s genereren 3 keer zoveel inkomende links dan gewone tekstberichten

#15 Feitje van de week 2018

100 miljoen uren aan video’s worden er per dag op facebook bekeken

#14 Feitje van de week 2018

Mannen zien aanbiedingen minder snel dan vrouwen

#13 Feitje van de week 2018 Vrouwen zijn meer ervaren shoppers, schrijft Scrafton. Dat is een feit. Ze hebben geleerd om snel en efficiënt te winkelen, en identificeren producten en merken vaak op de automatische piloot. Mannen zijn minder ervaren en moeten meer opletten bij het shoppen: goed zoeken naar producten en merken. Ze winkelen [...]

Jong geleerd…

#12 Feitje van de week 2018 Je kunt je klanten beter te vroeg dan te laat bereiken. Bovendien hoe langer je klanten van je bedrijf af weten. Hoe vertrouwder het voor je klanten aan voelt om bij jou hun aankoop te doen.

We zijn actief op Facebook

#11 Feitje van de week 2018 We zijn actief op facebook Iedere minuut worden er4,166, 667 nieuwe likes gegeven, worden er 136.000 foto’s geüpload, 293.000 statussen geüpdatet, 510 berichten gepost en dit is alleen nog maar op Facebook.

De eerste mobiele advertentie werd in 2000 al verstuurd via de sms

#10 Feitje van de week 2018

Kwalitatieve content verhoogt engagement en merkloyaliteit

#9 Feitje van de week 2018

Artikelen met afbeeldingen krijgen 94% meer weergaven

#8 Feitje van de week 2018

Per euro genereerd content marketing ongeveer 3 keer zo veel leads als traditionele marketing

#7 Feitje van de week 2018

80% van de gebruikers geeft aan om het liefst via facebook in contact te staan met merken

#6 Feitje van de week 2018

Consumenten die e-mail marketing ontvangen geven 83% meer online uit

#5 Feitje van de week 2018

90% van de informatie die we op ons nemen is visueel

#4 Feitje van de week 2018

90% van de mensen baseert zijn keuze op aanbevelingen van vrienden

#3 Feitje van de week 2018

Interessante content is een van de 3 belangrijkste redenen voor mensen om iemand te volgen op social media.

#2 Feitje van de week 2018

Bedrijven met een actieve blog zien hun leads met meer dan 97% stijgen!

#1 Feitje van de week 2018

Hoe word uw content verwerk?

Hoe word uw content verwerk?   U heeft er vast wel een over na gedacht hoe uw contact over komt bij uw klanten? Maar klopt uw gedachten gang wel? Of word uw content juist het tegenovergestelde opgevat? Bekijk hier op welke wijze u het beste uw doelgroep kan aanspreken?   Tekst Bent u op zoek [...]

6 redenen waarom je website mobiel moet werken

Zoekmachine vriendelijker Om hoog in de lijst van zoekmachines te kunnen staan, word er gekeken naar mobiel vriendelijkheid. Dit omdat de groei van mobiel gebruik door blijft gaan. Met een website die op mobiel goed werkt word je door zoekmachines zoals google op een hogere plek geplaatst. Dit doen ze om het zoekgemak van de [...]